Nemáme tu síce Champs- Elysées, 5th avanue a dokonca ani Pařížsku ulicu, napriek tomu sa to drahými značkami v spoločnosti hemží. Kto si najviac potrpí na značky a dá sa spolu so “Chanelkou” kúpiť vkus? To nám dnes zodpovie majiteľka luxusného bazáru Myluxbazar VIKTORIA KISOVÁ.
Aké módne značky sú teraz na vašom bazári najobľúbenejšie?
Jednoznačne je to nesmrtelný Chanel, ktorý chce vlastniť hádam každý. Či už brošňu, drobnosť ako cardholder alebo krásnu kabelku. Nesmieme zabudnúť ani na Louis Vuitton a ich najobľúbenejšiu „neverfullku“ a veľký boom zaznamenávam u tričiek a mikín Kenzo s ikonickym tigrom.
Kto sú vaši zákazníci? Sú profesie, kde si ľudia viac potrpia na svoj šatník, alebo to závisí človek od človeka?
Myslím, že presnú profesiu kde si ľudia na značky a módu potrpia viac či menej určiť neviem. Neraz mám pocit, že si mamička na materskej dopraje a dá záležať viac ako pracujúca žena.
V každom prípade, sú moji zákazníci mix bežných ľudí, cez vysokopostavené biznismanky až po slovenskú „smotánku“ 😉
Vedia slovenskí muži oceniť na ženách krásnu a kvalitnú módu?
Určite áno, pokiaľ sa na ženu nepozerajú len ako na nejaký prvoplánový objekt. A nielen že vedia oceniť. Mám mnoho zákazníkov, ktorý nakupujú výlučne pre svoje manželky alebo priateľky a extrémne si dávaju na tom záležať 😉
Aby sme vedeli doma argumentovať, prečo by podľa vás mala mať každá žena aspoň jednu dizajnovú kabelku?
Pokiaľ idelen o také vtipné presviedčanie manžela, môžme kľudne použiť formulku typu „veď aj ty máš drahé golfové palice alebo vyhadzuješ peniaze na rybárske udice a podobne…“. Skôr by sme o tom mali presvedčit samu seba, že krásna, značková, dizajnová kabelka sa nie len ze vyrovná desiatim „neznačkovým“ ale hlavne (aj keď je to asi trošku povrchné čo teraz poviem) je to istá vstupenka alebo spôsob ako zaručene zapôsobiť a vzbudiť rešpekt, či už v spoločnosti, na pracovnom pohovore alebo kdekoľvek sa objavíme 🙂
Leave A Comment